banner ad

XII-ta konferencja marketingowa „Marketing polityczny w sztywnym gorsecie mediów” (Kielce, 20-21 marca)

| 4 grudnia 2013 | 0 Komentarzy

Organizowana przez Instytut Nauk Politycznych WZiA UJK w Kielcach, Instytut Politologii WNS UWr, Polskie Towarzystwo Marketingu Politycznego oraz Towarzystwo Edukacji Obywatelskiej we Wrocławiu XII konferencja marketingowa pt. „Marketing polityczny w sztywnym gorsecie mediów” odbędzie się w dniach 20-21 marca 2014 r. w Kielcach.


Proponowana problematyka obejmuje:

– Teoria i praktyka współczesnego marketingu politycznego
– Mediatyzacja polityki
– Media online w polityce
– Strategie polityczne
– Przywództwo polityczne w ujęciu marketingowym

 

Wypełnioną kartę zgłoszeniową należy odesłać do dnia 14 lutego 2014 roku na adres:

Instytut Nauk Politycznych Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Świętokrzyska 21B, 25-406 Kielce, e-mailem: inp@ujk.edu.pl lub faxem: (41) 349 65 45.

 

Informacje dodatkowe:

Opłata konferencyjna wynosi 350 zł (złożenie tekstu do druku, pełne wyżywienie, uroczysta kolacja, certyfikat uczestnictwa). Nr konta: Bank Handlowy w Warszawie S.A 23 1030 1508 0000 0008 0371 1003 (z dopiskiem „Marketing w gorsecie”)

 

Sekretarz konferencji mgr Urszula Wasińska, tel. 721320830, e-mail: urszula.wasinska@wp.pl

 

http://www.ujk.edu.pl/wzia/inp/en/73-politologia-studia-dla-ciebie.html

Kategoria: Komunikaty

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *